כל ניתוח דאטה בעולם השיווק מתחיל בשאלה. בניית השאלה בצורה נכונה היא המפתח להצלחת המסע הזה ולפעמים זו גם הדרך היחידה לשפר את הביצועים. שאלה כמו ״למה לא הגיעו אליי היום פניות?״  היא כללית מדיי, ניתן כמובן להתחיל בה כבעל עסק אבל יש עוד כמה שלבים לדיוק של שאלה כזו כדי להתחיל בשלב איסוף עיבוד וניתוח הנתונים לכדי תשובה איכותית. הגדרה של כמה לידים אמורים היו להגיע ומדוע (האם כל יום מגיעות פניות? וכו׳) לבסוף תבנה שאלה ארוכה יותר אך נכונה יותר ממנה ניתן להתחיל לאסוף נתונים – איש השיווק יפרק אותה לשאלות רבות כמו מדוע עד השעה 14:00 לא הגיעו 300 פניות מגוגל בקמפיין חיפוש״ אוסף השאלות הנכונות יתחילו שלב ניתוחי שבסופו לפעמים פתרון מהיר ואיכותי יקדם אתכם. 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *